Feed on
Posts
Comments

Tajna je u znanju. U informaciji.

Vi znate sve o svojim kupcima. Tačno znate šta žele. Znate kad i gde najviše vole da kupuju. Znate koje karakteristike traže. Znate koliko im je bitan dizajn. Znate koja im je cena prihvatljiva. Znate kako da im privučete pažnju. Znate na koje akcije i popuste reaguju. Znate i šta im se ne sviđa. Na šta se mršte. I šta bi trebalo popraviti. Vi znate sve o svojim kupcima.

Tajna
Ali… da li je to dovoljno?

U vašoj ciljnoj grupi postoje i oni koji kod vas nikad ne kupuju. Da li znate zašto? Zašto kupuju isključivo kod konkurencije? Šta je to što dobijaju tamo, a ne dobijaju kod vas? Šta je to što ih privlači baš tamo? A šta je to što ih baš od vas odbija…?

Ako to saznate, saznaćete i gde greši vaš marketing. Ili vaša prodaja. Ili vaša korisnička podrška… I saznaćete gde se krije tajna vašeg (ne)uspeha. 😉

 

12 Komentara

  1. Dragan says:

    Hoces reci, osim sto je potrebno poznavati ko su nam kupci bitno je poznavati i ko nam nisu kupci.

    • Pedya says:

      Upravo to. 😀 Ali ne bilo koji “ne-kupci”, već oni koji su po svim svojim karakteristikama deo određene ciljne grupe, tj. ciljnog tržišnog segmenta. Kod njih je onaj neostvareni prihod koji se nigde ne registruje kao gubitak, a realno postoji. 😉

      I nije bitno samo ko, već je vrlo bitno i zašto!

  2. Znam da nista ne znam, tako nekako 😉

  3. […] This post was mentioned on Twitter by Predrag Milićević, Jovan Milićević, Hana Kazazovic, Jovana Ruzicic, Aleksandar Miletic and others. Aleksandar Miletic said: Uspeh i neuspeh! RT @Pedya: Tajna vašeg (ne)uspeha http://www.pedya.rs/?p=2062 [blog post] #PedyaBlog […]

  4. Savršeno jednostavno i sažeto, nema tu puno mudrovanja 🙂

  5. igi iggy says:

    npr. ko su čitaoci peđinog bloga, a koji to nisu, ali bi mogli da budu 😉

  6. Deda says:

    Iako znas sta ja volim, nikada neces pogoditi sta ja ne volim. A opet, i kada bih video ono sto ne volim kod tebe na blogu, ne bi me oteralo sa njega, naprotiv. Ako je to lojalnost, tvoja prica nije usmerena na mene, vec na one sto nece da dodju ovde i nauce nesto. Zasto? Zato sto im je laske da budu neuki. Da budu bez informacija. Bez socijalizacije. Bez profita. Zato sto su eksperti pa im je ovo smesna strana, oni su iznad…
    Ma mogao bih do prekosutra, ali necu da se smaram, ocu da uzivam.
    Napisao bih duzi komentar od tvog posta i samo dokazao da je meni mesto bas ovde kod tebe. Da naucim u malo reci mnogo da kazem. Da koristim prave reci u pravom trenutku u pravom smeru, sadrzaju… Da dobro razmilim sta je izmedju redova i jos vise sta je tamo daleko…
    Ajd, idem da razmiljsam, pa se vracam za jos jednu dozu ucenja od pravog marketara…

  7. Snežana Luković says:

    Informacija je KAPITAL! 🙂

  8. […] ili kako bi neko rekao: “ono što treba podvući, te zapamtiti i krenuti u akciju”.  Tajna vašeg (ne)uspeha CITAT: ………….U vašoj ciljnoj grupi postoje i oni koji kod vas nikad ne […]

  9. Boris says:

    Veliki komplimenti za blog. Kao sto je deda naveo, ja cu potvrditi to razmisljane: umjetnost je malo pricati a mnogo toga kazati!

  10. Lepo rečeno i hvala. Vidim da ću ovde mnogo toga pročitati i naučiti 🙂

Leave a Reply