Feed on
Posts
Comments

Kažu da je dobro za blog da povremeno i neko sa strane kaže šta ima na neku od uobičajenih tema. Pošto je prethodno gostovanje bilo uspešno, ovom prilikom opet ustupam prostor jednom stranom stručnjaku, evidentnom ekspertu za tu oblast:

Alan Ford - osnovni zakon reklame ;)

Objašnjenje možda nije baš kratko, jasno i najpreciznije, ali uliva određenu dozu strahopoštovanja. 😉 Uostalom, kad bi svi eksperti odmah svima sve objasnili i razjasnili, od čega bi kvalitetno živeli ostatak svog radnog veka…
Zar ne? 😆

 

9 Komentara

  1. Moram da iskopam negde Alanovu prvu reklamu, za frižidere, čini mi se, kad predstavlja proizvod koji se raspada i ne radi, jer misli da nije lepo da laže gledaoce 🙂

  2. […] This post was mentioned on Twitter by Predrag Milićević and Vera Mladjan, Ivan Cosic. Ivan Cosic said: RT @Pedya: Osnovni zakon reklame http://www.pedya.rs/?p=1739 [blog post] #PedyaBlog […]

  3. “Gospodo i gospođe, ovo je običan hladnjak. To ste odmah uočili, zar ne? Ali hladnjak koji dolazi iz tvornice «Wrack» ne može biti obični hladnjak… Što je zadatak hladnjaka? Da vam priprema led, održava svježinu živežnih namirnica, voća i povrća, konzervira ih, garantira solidnost i trajnost! Ništa od svega toga u hladnjacima Wrack! U posudi za led naći ćete prljavu vodu, živežne namirnice nisu svježe i očuvane, već usmrđene i pokvarene! I više nego što to može očekivati najveći pesimist! A što se tiče solidnosti, evo: dovoljan je lagani dodir i stroj se raspada u sastavne dijelove! Uvjerite se! Zbog svega toga poslušajte moj savjet: naši hladnjaci razlikuju se od proizvoda konkurenata na tržištu!» «WRACK… vas razočarava već 50 godina”

  4. Borsky says:

    Ja “u opšte” ne bih ponižavao družinu Alana Forda ovakvim poređenjem. 🙂

  5. krdr says:

    Zar nije prva Alanova reklama ona za kola? U istom maniru? U svakom slučaju, poznato je da je prvi zakon reklame “ako ne znaš šta da staviš, stavi lepu ženu”. Zbog toga Meriks ne uspeva da se proda, Duel i Aksal pokušavaju sa CD-ovima 😀

    • Pedya says:

      Hehe… Onda bi prošireni prvi zakon reklame mogao da glasi “ako ne znaš šta da staviš, a nemaš CD pri ruci, stavi lepu ženu”. 😉

  6. Petar Stakić says:

    Pored stripa i tvoj zaključak je odličan. 🙂

    Pozdrav!

  7. Iva says:

    Naravno! Ovakav lep oktobarski dan nismo imali celog avgusta….to jest, neko će ovakve aforizme shvatiti na poprilično čudan način i aterirati u marketing na stražnjicu.

    A eksperti će sve lepo da prešpangluju na fećfice, povežu kemzlu sa bomzlom i sve je 100% jasno. 🙂

Leave a Reply