Za ispitivanje stanja organizma, u zavisnosti od problema i njegove lokacije, ide se na rendgen, skener, magnetnu rezonancu, EKG, EEG… Za ispitivanje online stanja kompanije, ide se na Google. Nije jedini, ali je najbolji. I sasvim dovoljan.
Ukucajte u Google ime svoje kompanije i pogledajte. Videćete možda i više nego što bi želeli. Videćete kako vas Internet vidi. I svi koji su na njemu.
Na društvenim medijima se u svakom trenutku nalazi neka ključna reč koja je linkovana na neku informaciju o vašoj kompaniji. Pozitivnu ili negativnu. Ako vaša kompanija ima ikakav značaj za vaše korisnike, o njoj se priča na Mreži. I dobro i loše. Taj razgovor ne možete da sprečite, ali možete da kanališete. Ako učestvujete u njemu.
Društveni mediji su sjajno okruženje za širenje informacija svih vrsta. I pravih i lažnih. Vašu konkurenciju niko ne može da spreči da širi lažne glasine o vama, ali od vas zavisi koliko će te glasine biti vidljive. I škodljive.
Ako ste aktivni na društvenim medijima, ako ste prihvaćeni kao član zajednice, onda će Internetom kolati puno pozitivnih informacija o vama. Puno linkova na neke dobre i pozitivne stvari. I u tome je ključ. 😉
Kao što određeni zdravstveni parametri moraju biti u nekom opsegu da bi organizam bio zdrav, tako i određeni Internet parametri moraju biti u nekom opsegu da bi kompanija bila zdrava. Taj opseg definiše prva stranica Google prikaza. Ili, još bolje, prvi ekran. Ono što je vidljivo iznad linije skrola. Uz dovoljan broj pozitivnih linkova, negativni neće moći da se probiju visoko, biće gurnuti dole, ispod ekrana, ili, još bolje, na neku od sledećih strana.
Kad su online problemi vaše kompanije u pitanju, univerzalna terapija, a još bolja preventiva je puno dobrih linkova. 😀
Naravno, navedeno ne važi samo za kompanije, već i za sve vas. Za svakog ko je brend na Mreži. 😉
[…] This post was mentioned on Twitter by Predrag Milićević, Aleksandar Miletic and Milos Djajic, Amarilis. Amarilis said: Na Internet skeneru | Pedya Milicevic's Blog http://t.co/bJvuDUn via @Pedya […]
Podsetio si me da nisam to skoro radio… Bili smo “vredni” – skoro 5000 linkova na firmu. Logično – prvih stotinak su afirmativni (kako i nebi kad smo ih mi pisali). Ali to je lako – i nema prevelik značaj. Mnogo je značajnije biti MEDJU RETKIM linkovima na neku odredjenu temu. Što reče jedan genijalac: ako prodajete ručni alat preko interneta imate problem jer još par miliona ljudi rade to isto, ali ako prodajete ručni alat za LEVORUKE LEZBEJKE – onda imate hit!
Se slažem. Nije svaki “dobar link” podjednako dobar. Daleko od toga.
Izabrati pravu priču za svoj proizvod je vrhunska umetnost, a “ručni alat za LEVORUKE LEZBEJKE” je vrhunska priča. 😀 Nije kreativnost biti različit po svaku cenu, već biti različit s namenom. Biti “upotrebljivo” različit. 😉 Kao što sam već pisao na tu temu – sve se može reći na više načina, a većina je pogrešna. 😉 A od tih nekoliko preostalih, dobrih, treba izabrati najbolji. Zvuči mnogo jednostavno, ali nije.
Meni totalno zivce izvadi kad vidim koliko su u mom okruzenju vlasnici biznisa gluhi za ovu pricu. Pa kontam da je do mene, da se previse nerviram umjesto njih. Nedavno sam pricala sa jednim Gazdom (mora veliko G jer on bas misli da je veliki) i samo sam ga slusala. Toliko je gluposti navaljao da me ostavio i bez teksta i bez zelje da mu dalje bilo sta pokusam objasniti. Samo sam pomislila “Ako, ti si najpametniji, neka ostane tako”.
Ali polako, sve vise ih pocinje shvatati ovo 😉