Feed on
Posts
Comments

Uzeti jedan kvalitetan proizvod (ili uslugu)

Ubaciti odabrane ključne reči

Dodati veliku količinu dobrih emocija (što više, to bolje ;))

Komunicirati dok se sve ne sjedini

Pitati korisnike kako im se sviđa

Po potrebi dodati još emocija

Služiti uz osmeh (obavezno) 😀

 
Imate li vi neku “malu tajnu velikih majstora kuhinje” kako što efikasnije od nekog proizvoda načiniti brend? 😉

 

11 Komentara

  1. LoveLeyla says:

    pisem na papir i kacim na frizider, iako sam sigurna da sam se i ranije pridrzavala ovog recepta (nesvesno ;))

    dodala bih jos ono lepo vaspitanje/pristojnost u komunikaciji koju smo pre neki dan pominjali na tl.

    • Pedya says:

      Svakako, komunikacija je izuzetno važna. Mora biti prilagođena proizvodu/usluzi, cilju koji treba dostići, komunikacionom kanalu, ciljnoj grupi… I pojavljuje se u skoro svakoj tački dodira sa brendom. A kad već pričamo o komunikaciji u paraleli sa kujnom – nikad nije dobro dolivati ulje na vatru. 😉

  2. zubarica says:

    Meni je jednom davno jedan vaš kolega rekao – da pišem iskreno, i ono što najbolje znam i umem :).
    Mislim da to isto mnogo znači – ja pratim neke “naše” blogove, iz mog profesionalnog sveta, koji uspevaju i bez ikakve (samo)promocije imaju izgrađen lični brend – po mom laičkom mišljenju – primarno zahvaljujući ovim dvema stvarima…

    Hvala na tekstu i poz :).

    • Pedya says:

      Pa, promocija je ustv. osmišljena komunikacija. Izgraditi lični brend bez ikakve (samo)promocije je praktično nemoguće, samo što promociju ne treba posmatrati samo kroz TV reklame i banere – najbolja promocija je uvek bila “od usta do usta”. Viralni marketing je postojao i pre Interneta i društvenih mreža, samo se drugačije zvao. 😉

  3. zubarica says:

    Hvala još jednom Peđa, uvek naučim nešto pametno – i hvala što me trpiš kad tresnem pa ostanem živa :).

    • Pedya says:

      Taman posla, nisi “tresnula”, finese su u pitanju. 😉 Lako mi je “trpeti” takve kao što si ti. 😀

  4. Maric Dragan says:

    Jako poucno …. kao sto kaze i LoveLeyla “vaspitanje/pristojnost“ ma da mislim da si ti to definisao pod osmehom jer ipak je sve to povezano tj misli se na iskreni i srdacni osmeh a to upravo proistice iz vaspitanja pristojnisti i zelje da se pomogne, srdacnost itd ….

    sve u svemu u nekoliko recenica sve prelepo receno hvala puno 🙂

  5. Deda says:

    Ukljuciti emocije na prvom mestu. Sve ostalo postoji, istog je kvaliteta, ali emocije igraju glavnu ulogu…

  6. Pedya,
    Recept je dobar.
    Primena je nešto drugačija.
    Imaš brend menadžere koji smatraju da je brend krava muzara na koju staviš žig i šetaš po selu, očekujući da joj se svi dive…
    Govore o prepoznatljivosti svoga “brenda” po principu fudbalera koji je mnogo platio da igra za reprezentaciju, istrčao na teren… prepoznaju ga svi.. ali je pitanje koliko ga “voli”…
    Koriste termine koje ne razumeju… a zaboravili su srpske.. “relevantnost i rezonantnost”…
    Emocije, dijalog, komunikacija.. o tome pričaju po ceo dan.. ali zato mrze svoje kolege iz prodaje, marketinga, servisa, distribucije…
    1000 reči o svom proizvodu mogu da napišu samo ako prepišu iz neke knjige…
    Recept za dobar brending…
    Strategija posvećenost!
    Human and Customer oriented
    Definisanje kvalitetne misije i vizije ( ako hocete da pročitate potpuno promašeno pisanje misije i vizije posetite sajt kompanije Orion)
    Usmeravanje zaposlenih a ne upravljanje njima! Jer pomoći zaposlenom da pronadje smisao i svoju ulogu u kompaniji od njega pravi upošljivog a ne samo zaposlenog…
    etc… etc…

    Tebi veliki pozdrav,
    a brend menadžerima u Srbiji savet (pročitajte malo ovaj blog, ili neki drugi)

    ASG

  7. Jelena says:

    A gde je nestao seks u marketingu 🙂

Leave a Reply