Feed on
Posts
Comments

Kažu da se ljubav i znanje umnožavaju deljenjem. 😉

Marketing, ta često neshvaćena i (namerno) mistifikovana struka, moja je velika ljubav kojom se bavim već prilično dugo. Znanje, koje sam za to vreme stekao, pretočio sam u desetine postova na ovom blogu. Ova eKnjiga je zbirka od 24 odabrane priče koje želim da podelim sa vama. 😀

Ako ste već sve pročitali „u originalu“ (hvala vam na tome! :D), ova eKnjiga vam može poslužiti kao zgodan podsetnik, a ako niste, može vam poslužiti kao lako štivo u toplim letnjim danima. 😉

Skinite fajl (klikom na eKnjigu), pročitajte ono što vas zanima i, ako vam se svidi – podelite s drugima. 😀

eKnjiga: O komunikaciji, pre svega

Nadam se da ćete, posle čitanja, imati šta da predložite, zamerite (ili pohvalite ;)). Svaki vaš komentar će mi pomoći da neko sledeće izdanje učinim (još) boljim, kvalitetnijim i sadržajnijim. Hvala unapred! 😀

30 Komentara

  1. Sandra Zmua says:

    odlično, hvala puno
    verujem da će koristiti

    p.s. nestrpljiva da saznam kojih je to 24 priča zaslužilo da bude odabrano 🙂

  2. Chivan says:

    Hvala na nesebičnom deljenju znanja.

  3. Slavko Ilić says:

    Da znaš da je ovakav jedan “priručnik” konstantno falio u praksi… Hvala ti!
    Naknadne komentare dobiješ kad budem mogao detaljno da je “prelistam”

    • Pedya says:

      Samo ti listaj i beleži utiske. Očekujem kvalitetnu analizu (i ti si brend – moraš ta očekivanja da opravdaš). 😉

  4. Marouk says:

    Radujem se unapred čitanju.
    Hvala 😀

  5. Ivan Buncic says:

    Ja downovao cisto da imas track downloada..

  6. EXTRA !!!
    Sve pohvale za vrlo dobro posložene informacije koje su prijeko potrebne da nešto kompleksno sagledamo kroz jednostavno-razumljivo aspekt.

    Ima veoma dobrih rečenica, evo par koje su mi se jako dopale:
    “Ja ne kupujem mikser i bojler, već sitno seckanu šargarepu i toplu vodu…” … Extra knjiga … podiže emocije 😉
    “Ako se posmatrač veže za oglas, a ne za proizvod, oglas je loš.”
    I ono sa gaziranim pićima u pustinji je cool, ali mislim da sam to vec negdje čuo ali nije važno …odlična usporedba.

    Čim sam vidio knjigu odmah sam počeo da čitam … evo me na 28 stranici 🙂

    Hvala PEDYA !!!

  7. ТоМЦаа says:

    Хвала за несебично дељење знања! Морам признати да сам доста тога пропустио :-$ Мислим да ће ми књига бити од помоћи 🙂

    Хвала, делим! 🙂

  8. Miroslav Saračević says:

    Kao što se i sve tvoje priče sa bloga čitaju u jednom dahu, tako je i sa ovom e-knjigom. Tekstovi su dobro izabrani (mene je pogodio onaj/oni o nevidljivim kompanijama, ahh). Mislim da si napravio koristan priručnik ili podsetnik za mnoge, čestitam.

  9. Djurovski says:

    Pozajmila na citanje 🙂 cim procitam od korice do korice javljam misljenje 🙂

  10. Haris Mujkic says:

    Odlično i sačuvano! Nakon Setha Godina i “Plava Krava” na redu dolazi vaša e – knjiga. Hvala puno i preporučujem prijateljima.

  11. Najpre – Respect!
    Veliki sam fan eKnjiga, smatram da ih je tako malo u našoj virtuelnoj stvarnosti.
    Juče smo Miodrag i ja baš pričali i pozdravili tvoj poduhvat.
    Sad ja kao iskusnija, kada su eKnige u pitanju, imam ih već komada 2 – nadam se da ti neće zvučati nadobudno, nije mi to namera, a i sam si tražio 🙂 – malo sam ipak razočarana formom, očekivala sam da će biti, da kažem upeglanija, da neće biti samo vizuelna forma bloga.
    To naravno uopšte nije primarno, tekstovi su sjajni i to je najvažnije, ali eto, nekako mi ide uz tebe da poradiš malo više i na tome.
    P.S. Slobodno možeš, ako imaš volje da mi uzvratiš udarac, kada su moje eKnjige u pitanju.
    Evo ti link za jednu – knjiga, početni nemački
    http://abc.amarilisonline.com/stuff/NemackiNijeBauk.pdf

    • Pedya says:

      Hvala na uključenju u diskusiju. 🙂

      Tvoj komentar je na mestu, ali postoje dva (dobra) razloga zašto ova eKnjiga izgleda baš ovako – 1) namera mi je bila da što više liči na blog i sav dizajn (ono malo što ga ima) je prilagođen tome i 2) svi linkovi su živi (čak i u “tag oblačku”, sa strane ;)), što bi na bilo koji drugi način bilo nemoguće ili bar jako komplikovano izvesti. Na taj način će svi oni koji se jednom upoznaju sa eKnjigom biti u prilici da se upoznaju i sa mojim blogom – i vizuelno i sadržajno (preko bilo kog linka koji kliknu u eKnjizi). Postoji i treći razlog – skoro sve fotke su pod Creative Commons licencom, i na ovaj način sam to ispoštovao, jer su sve ulinkovane ka originalnom izvoru. 😉

      Dakle, moglo je drugačije, to ne sporim, ali da li bi tako bilo i bolje, to je već drugo pitanje. Nadam se da ću odgovor na njega dobiti kroz još neke komentare koji će, vremenom, ovde biti postavljeni… 🙂

  12. Tek sam danas stigao da je skinem. Sad ću natenane da je pročitam, a TEK ONDA da ostavim neki smislen komentar. Moglo je i obrnuto, ali mislim da tvoj trud zaslužuje adekvatnu pažnju.

  13. AdriaTalk says:

    Sjajna ideja. Drago nam je da postoji ova E-knjiga. 🙂

  14. Anđelica says:

    Bravo, bravo, bravo. Sve pohvale! Fenomenalni primeri, i objašnjenja.

  15. Darko Vidić says:

    Peđa, zašto ne bi izdao ovu knjigu? Ako treba pomoć javi se

    Pozdrav

    • Pedya says:

      Iskreno, nisam razmišljao o tome, jer bi se u štampi izgubili svi oni lepi i živi linkovi koji postoje u PDF verziji. 😉 Ali “nikad ne reci nikad”, pa ako moja razmišljanja nekad stignu dotle… setiću te se. 😉

      U svakom slučaju, hvala na ponudi. 😀

  16. Vladimir says:

    Peđa lepa knjižica, ostaje samo da preporučim prijateljima!
    😉 Hvala za izbor postova.

  17. Hvala! Materijala o marketingu nikad dosta… 🙂

  18. dr Sasa Markovic says:

    Zasto se “knjiga” odnosi samo na odredjeni vid eksterne komunikacije? Sta je to brand, sta je to imidz, ko do cega dovodi i ko je najbitniji. Postovani gospodine, bojim se da je suvise prosto i komercijalno i kao takvo, Vase delo ne zasluzuje pozitivan komentar. Vi niste citaocima objasnili sta je to marketing (opet ce da bude da je to “reklama na Pinku”).

    S postovanjem,
    dr Sasa Markovic

    • Pedya says:

      Poštovani gospodine Markoviću,

      Voleo bih da me uputite na knjigu sličnog obima koja na zadovoljavajući način objašnjava sve što ste naveli. Dobre literature, iz ove oblasti, nikad dovoljno.

      S poštovanjem,
      Predrag Milićević

Leave a Reply