…treba da imaju što veći medijski prostor. Nije sporno. Sporno je to što se neke društveno neodgovorne kompanije “kače” na takve projekte da bi promovisale sebe. To nije lepo. Ni odgovorno. Ni društveno.
Ali dobro, ako mogu da “zagade” one velike, offline, nedruštvene medije, tu su neki mali, online, društveni mediji.
Ivan Ćosić je, reagujući na Draganin post predložio da mi, blogeri, “damo svoj medijski prostor” društveno odgovornim reklamama. Svako na svom blogu, pa ko koliko “dobaci”. Što nas bude više, i vidljivost će biti veća.
Ovo je moj skromni doprinos.
Stop trgovini decom
Kampanja organizacije Astra — Anti Trafficking Action
maliVeliki ljudi
Kampanja organizacije maliVeliki ljudi
Bolje da znaš
Kampanja projekta Podrška u borbi protiv HIV/AIDS-a
Ujedinjeni protiv droge
Kampanja Ujedinjeni protiv droge
Osobe u razvoju
Kampanja organizacije Dečje srce
Bitka za bebe
Kampanja Bitka za bebe
Kako da se uključite?
Ako imate svoj blog i želite da podržite ovu akciju, napišite post i ubacite u njega ovaj kod koji je Istok kreirao. Dobićete niz klipova sa naslovima i linkovima, i – to je to. Hvala unapred.
A ako ste na twitteru, pratite hashtag #ustupamoprostor – i to je naš medij. 😉
_______________________________________________________________
Molim vas da komentare na temu onoga što radi Komercijalna banka ostavljajte na Gaginom blogu a ne ovde. Komentari u vezi ove ideje i “naše” kampanje su, naravno, dobrodošli.
[…] Pedya […]
Izuzetan tekst….