Brend nije ono što vi mislite da jeste, već ono što vaši korisnici misle da je. Ono što oni osećaju prema njemu. Nije ono što kažu vama kad ih pitate, već ono što pričaju o njemu kad ga ogovaraju. Dok vi niste tu…
Leave a Reply
Poklon eKnjiga! :)
A ima me i ovde:
Uvek aktuelno
Photoshop kao suština marketinga (14.03.2009.)
Koji si, bre, sad pa ti?!? (19.10.2009.)
Šta sa marketingom u burna vremena…? (12.01.2010.)
Nevidljivost (01.06.2010.)
Kako prepoznati brend (20.01.2010.)
Dodir brenda (26.01.2010.)
Iluzija marketinga na društvenim mrežama (04.11.2010.)
-
Najnovije
Kategorije
Tag oblačak
25 godina 1984 Advertajzing Audi Biznis blog BMW brend brendiranje Coca Cola dizajn društvene mreže društveni mediji Fonklame Google Internet Kleopatra Komunikacija komunikacioni kanali logo Marketing mediji memorijska fioka more mozaik nevidljivost oglas online percepcija pisanje poruka PR prezentacija priča problem prodaja proizvod realnost reklama rešenje sadržaj tačka dodira twitter Web životArhiva
Translate into…
- Autorska prava su zaštićena pod uslovima Creative Commons 3.0 licence. Prilikom navođenja izvora informacija, ime autora se mora linkovati na adresu posta iz kog je materijal preuzet.
-